Shop Mobile More Submit  Join Login
trc stupid comic by meadow-rue trc stupid comic by meadow-rue
......why? what were you thinking?... 0_o

TRC (c) CLAMP
Add a Comment:
 
:iconlilihanabi:
LiliHanabi Featured By Owner Aug 14, 2013
Loloolololololol I was scared for a moment then I found out they were playing chess.......:. Funfetti Approved Emoticon .: :D (Big Grin) 
Reply
:icontmnlizard:
TMNLizard Featured By Owner Nov 18, 2012
XDXD Omgosh, I can so see this! Poor Syaoron was scarred mentally, but Sakura would've DIED! XD
Reply
:iconmangafan20:
mangafan20 Featured By Owner Sep 28, 2012
genious!
Reply
:iconkeroberoscelestia:
KeroberosCelestia Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist General Artist
I saw the same thing before, but it was Fairy Tail characters and Twister.
Reply
:iconalason:
Alason Featured By Owner Aug 22, 2012
Poor syaroran. ��
Reply
:iconsnowalien:
Snowalien Featured By Owner Jul 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh no. Oh no oh no oh no. I've read this like a hundred times and I still laugh too hard.
Reply
:iconestra-chan:
estra-chan Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Artist
.u. love it. ouo
Reply
:iconsuccubusthebeautiful:
SuccubusTheBeautiful Featured By Owner Jun 20, 2012
...No Comment :iconblushplz:
Reply
:iconcrazypandababy:
crazypandababy Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist
syaoran-kun you shoun'd tack words out of contecs 0///_///0
Reply
:iconinconclusion:
Inconclusion Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist
Why does he always lose? D:
Reply
:iconnanu98:
nanu98 Featured By Owner May 4, 2012
jeje syaoran-kun pensaba que kuro-goof y fye-san estaban haciendo otra cosa.... Ú//__//Ù'' JAJA que divertido XD
Reply
:icondavieuphile:
DaviEuphile Featured By Owner Dec 9, 2011
Why Fye said "Bravo"? __ Italian-speaker?
Reply
:iconmeadow-rue:
meadow-rue Featured By Owner Dec 10, 2011  Professional Digital Artist
No, 'bravo' gets used in a lot of languages to mean 'well done'.
Reply
:icondavieuphile:
DaviEuphile Featured By Owner Dec 10, 2011
Sorry I didn't know it was used also in other languages! *.*
Anyway I forgot to say you that I love your strip! It's brilliant! xD
Reply
:iconcaterely:
Caterely Featured By Owner Dec 9, 2011  Hobbyist Writer
Hahaha!!! Brilliant!
I don't blame Syaoran for thinking that way -- the way they act, I'm surprised they weren't at it! :D
Reply
:iconchikura-chan:
Chikura-Chan Featured By Owner Nov 8, 2011  Student Digital Artist
BEST. THING. EVER. I was reading it like, "No way, no way, no!!" and then I looked at the ending, and I started crying I laughed so hard. :meow:
Reply
:iconsplatterfoot1115:
SplatterFoot1115 Featured By Owner Oct 8, 2011
HAHAHAHAHA!!!! That's just awesome. I knew that it would be something like that, haha, but the look on Syao's face was enough to make me satisfied!
Reply
:iconwildheart63:
Wildheart63 Featured By Owner Sep 18, 2011  Hobbyist General Artist
I totally love this!! Syaoran is dirty minded. XD
Reply
:iconayukawaneko:
AyukawaNeko Featured By Owner Aug 9, 2011
lolol
Reply
:iconcat-on-the-moon:
Cat-On-The-Moon Featured By Owner Aug 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
I was thinking football, actually...
But chess would be more appropriate to play in doors, and knowing Kurogane it would probably turn into a contact game anyways. xD
Reply
:iconarodlim:
Arodlim Featured By Owner Jul 22, 2011  Student Traditional Artist
:lol: Syaoran's reaction is just priceless!
Reply
:iconcrazyfangirl0:
crazyfangirl0 Featured By Owner Jul 7, 2011
snnnnrrrrkkkk
i don't know if i've commented on this... but since I've finally learned how to play chess, this is even funnier than before XD

annnnnd checkmate. Kuro-pon, you didn't see that coming? x3
Reply
:iconzerofz1:
zerofz1 Featured By Owner Jun 29, 2011
Poor Syaoran
Reply
:iconsylvano-dragon:
Sylvano-DRAGON Featured By Owner May 18, 2011  Hobbyist Writer
haha lol
Reply
:iconlightbluem:
LightBlueM Featured By Owner Mar 6, 2011
OMG this is sooooo funny! i have already read it like 100 times!! xD
Reply
:icondragonshave2hearts:
DragonsHave2Hearts Featured By Owner Feb 24, 2011  Hobbyist General Artist
I had a feeling that it was going to be misleading, and I was misled anyways.
Reply
:iconthamosii:
ThamosII Featured By Owner Feb 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
They talk too suggestively behind doors.
Chess is not meant to be a sex game. (Or have I been playing it wrong?)
Reply
:iconpetey-winter:
Petey-Winter Featured By Owner Feb 15, 2011
The idea is just hilarious! :XD:
And so is poor Syaoran's face...
Reply
:iconneversaynever131313:
Neversaynever131313 Featured By Owner Feb 2, 2011
LOL LOVE IT! I'm such a perv!
Reply
:icongrayskies61:
grayskies61 Featured By Owner Jan 24, 2011
I saw this on YouTube and had Syaoran's reaction at first xDDD
Reply
:iconchangelingbychoice11:
So refreshing!!!!!! There is far to much bad slash in the world..... >:(
Reply
:iconbunnypower236:
bunnypower236 Featured By Owner Jan 20, 2011
:iconepic-winplz:
Reply
:iconlolli333:
Lolli333 Featured By Owner Jan 4, 2011  Hobbyist Writer
lol that was amazing! XD
Reply
:icongekigami221:
Gekigami221 Featured By Owner Dec 28, 2010  Hobbyist General Artist
This was great!
I love Syaoran's expressions~
Reply
:iconwiggsly:
Wiggsly Featured By Owner Dec 24, 2010
Nice!
Reply
:iconpassionfordrawing:
PassionForDrawing Featured By Owner Dec 16, 2010
ahahahahahaha you got me!^///^
clever one:P
Reply
:iconsword-of-shin:
Sword-of-Shin Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I was... well... of course, I would never think... er... never mind.
Reply
:iconblackcats-bell:
BlackCats-Bell Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Wow, you made this?! :wow:
I've seen this literally all over the internet (esp. YouTube)!
Masltav! :lol:
Reply
:iconfallinfeathers:
FallinFeathers Featured By Owner Oct 15, 2010  Student Traditional Artist
aha i lol every time i read this :D
Reply
:iconsonshadlover:
SonShadLover Featured By Owner Sep 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
nyahahahahah! :rofl:
Reply
:iconlavender1627:
Lavender1627 Featured By Owner Sep 18, 2010  Student Traditional Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! need i say more??
Reply
:iconshoppingduckling:
shoppingduckling Featured By Owner Aug 12, 2010  Student Traditional Artist
omg! poor syaoran! i love comics like that. take that kurofai fans!
Reply
:iconsampham:
SamPham Featured By Owner Jul 31, 2010
XDDDDD OMG THAT IS AWESOME!! fave!!!! :love:
Reply
:iconfrankenpigproduction:
FrankenPigProduction Featured By Owner Jul 31, 2010  Hobbyist General Artist
LOL!
Reply
:iconunderestimatedbeauty:
underestimatedbeauty Featured By Owner Jul 29, 2010  Student Photographer
LOL I'm not a KuroFai fan but this was just hilarious :D You epic win. ;D
Reply
:iconpetitebubu:
PetiteBubu Featured By Owner Jul 27, 2010  Hobbyist Digital Artist
Once I found this comic on youtube, now I can read it again, yay! Very funny!
Reply
:iconmanicies:
Manicies Featured By Owner Jul 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
Wow, very nice!
I love Kuro's expression when he loses, and I love the act that Syaoran has a dirty mind after all... >_>
and your artwork looks almost exactly like CLAMPs!!! Nice work, I could never imitate anyone elses art, no matter what, cos I'm too original for my own good >.>
Reply
:iconhedonistbyheart:
Hedonistbyheart Featured By Owner Jun 15, 2010
haha aww - I almost feel sorry for Syaoran - almostXD and Fai's the one that's clever<3XD
you succeeded in making them look exactly like they should as well which only makes it better of course:D
Reply
:iconsabaku-chick:
Sabaku-Chick Featured By Owner Jun 8, 2010  Student General Artist
HAHAHAHAHAHA ITS HILARIOUS!!!
Reply
:iconaaronheart:
AaronHeart Featured By Owner May 26, 2010   Traditional Artist
weird....

is it just me or is their hands really big?

but lets put that aside.
i think it was nice comic even though there is a lot of this kinda ''miss understandings'' around comics these days....
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 11, 2006
Image Size
233 KB
Resolution
830×2732
Thumb

Stats

Views
56,943
Favourites
2,673 (who?)
Comments
744
Downloads
62
×